drar mig upp ur sängen..

Okej, kl är 12, och mitt tåg till Sunne går halv 3.. så måste börja dra mig upp ur sängen :/
UUUSCH jobbigt!
Jaja, det är för en bra andledning: träffa Viktor och Lisa! :D

Ska gå och slänga i mig lite godis, innan jag slänger i mig lite frukost.. How About That?!
Jag är på en tjockis diet över jullovet, äter precis vad/hur mycket jag vill! och så oroar jag mig för det efter lovet.. bra plan va;D
Njaa.. men ärligt, cut me some slack från alla nyttig/onyttigheter bara 2 veckor om året? :o ..Eller är det för mycket att be om :S

Zdjęcia na tablicy

Det här blir nog sista inlägget innan jag åker.. Men vi syns imorron då ;D

Babaii!
//
NONNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0