Hejsan !

Idag har jag varit och shoppat med Ylva och Anni .
Först var vi på stan och shoppa till fyra. Då åkte jag och Anni till bvik och handla
När vi satt på bussen så ringde Ylva och sa att hon fick inte åka med bussen
Haha
Så hon fick vänta en timme på nästa buss
Så idag har jag handlat
Sminkborttagning
Lösögonfransar
sport bh

Och en annan sak,
Anni har spillt ut Felicia handsprit i jackfickan. Ylva glömde stänga locket innan hon la ner den i Annis ficka så den stank och var blöt.
Och jag spillde fanta på mina byxor.
Lite failad dag för oss alla

Hoppas ni har haft en bra dag!

Puss&Kram!
//Gäbbsiie <3


Kommentarer
Postat av: ebba den bästa

SÖT DU E!!!

2011-12-31 @ 00:17:40
URL: http://ebbahenricsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0