Komigensofie!

Hemma hos mamma igen, efter en jätte mysig kväll hos Viktor och Lisa!!

Nyss när jag skulle logga in på blogg.se, så kollade jag starts-sidan lite fort.. fick värsta:
Wohw!
När jag såg att Sofies blogg: Komigensofie.blogg.se var med på framsidan!
Sofie gick på folkhögskola med Viktor och Lisa, och är en av Lisas bästa vänner nu. Hon är en super mysig och go tjej, och målar/gör illustrationer helt fantastiskt!!

Gå in på hennes blogg för att se lite av hennes bilder!


Tryck på bilden för att komma till hennes blogg!


Länge sen jag träffade Sofie och resten av kyrkeruds (deras folkhögskola) gänget :( Saknar dom alla!

Babaii!
//
NONNA

Kommentarer
Postat av: Sofie / Komigensofie

ÅÅÅÅÅH HEJ SANNA!!!!!!!!!! Vad glad jag blev när jag såg att du har en blogg!! och vilket jävla fint inlägg om mig! Tack finaste du ♥ Saknar dig och alla andra jättemycket också! Måste försöka ta mig neråt någonting framöver och hälsa på!!! :)

2011-12-30 @ 19:00:33
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0