dum sanna dum!

Stöör mig så på mig själv ibland!!
Så fort jag får minsta lilla sovmorron så säger nån cell djupt inne i min hjärna : Wohoo nu kan jag vara uppe hela natten!
Så sitter jag här tills typ 12 (snart iaf HÖ) och så kommer jag på: ja juste, jag har bara sovmorron till kl.8 -.-' GAArH
Och jag måste sova mycket! annars blir jag jäätte jobbig dagen efter huvudvärk och sånna där andra små jobbiga grejer.. ungefär som kryp :s


RANDOOOM!
HAHAHA fint! gamla bilder från sommarlovet..
eller nått.
ööö börjar bli över trött xo







Men i vanliga fall så älskar jag mig själv mäst i hela världen för jag är så himla underbar!!!!!!!!!
och jag är 100% seriös alltid, hela tiden, förevigt, varje dag, och kommer aldrig dra ett skämt i hela mitt liv! :]

Babaii!
//
NONNA

Kommentarer
Postat av: Twins

roliga bilder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0