OMG I LOVE U!

Hej alla bloggläsare.
ååh tävlingen.
JAG VANN.
Åhh så underbart.
Trodde verkligen inte att jag skulle vinna.
han stanna framför ett hinder jag bara nej för fan o han lyfte på fötterna o gick över det.
och vi blev felfria och hade det tiden som va närmast Emma som va domare på tävlingen.
Så har nu 11 poäng och ska kämpa på dom andra gångerna och försöka vinna hela seriehoppningen.
Just nu sitter jag barnvakt på gruvlyckan åt min kusin.
Merima kanske kommer hit sen och sover här.
Och så kanske Felicia och hennes kompisar hit och så kommer vi kolla på någon film.
Men min underbara Harry som kämpa hårt.
Men han blev glad och jag blev glad.
Puss&Kram!
//Gäbbsiie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0