Over and over again!

Hej allihopa! Idag har jag vart på skolan. Sen så gick vi tidigare orka inte va med på idrotten. Så vi åkte in till stan . Gick till Konsum, bad ngn random guy att köpa cigg. Och det gjorde han. Snäll! Sen gick vi till waynes och fika lite och satt på ute platserna och fika och rökte lite. Sen kände Anni ngn snäll som hade en fru som låna ut massa kläder till oss som vi kan ha på lillerudsfesten, Vi kommer vara så sexiga x) Så bild kommer säkert på oss senare. Men snart ska jag duscha. Fan har ju prov imorn. Har inte orkat plugga. men fan typiskt mig x) Ska få lite anteckningar av bulba imorn så lite kommer jag väl komma ihåg. Det är ngt cp med blogg.se iaf på denna blogg. Kan inte se det där fältet med Understruckning o fet text o sånt. Bilder kommer heller inte upp. för den knappen finns inte. Någon annan som har Blogg.se Som har samma problem ? Puss&Kram! //Gäbbsiie<3

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Kul att du är med och tävlar om smink från ELF!

allt bra? :)

2011-10-20 @ 20:21:26
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0