Inget att göra så :p

VEM

Vem är i rummet med dig? Sanna, Kj o Iwo
Vem fick du senaste sms av? Sanna
Vem tänker du på nu? jaduu..
Vem pratade du senast i telefon med? Danjel
Vems hus var du senast i? Felicias
Vem önskar du var med dig nu? jadu?
Vem är din favoritsläkting? Min moster.

VAR

Var är din mobiltelefon? i mitt knä
Var handlar du mest? Ica skulle jag tro elr Hemköp
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gina
Var åkte du senast bil? Hem från moster

VAD

Vad åt du senast? mini calzone
Vad drack du senast? Cola
Vad är det för färg på dina byxor? ljusa jeans
Vad är den närmaste saken som är blå? mina strumpor
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? ROSA
Vilken film såg du senast? Prinsessans dagbok 1 
Vad hör du just nu? Maddi Jane: Jar of hearts

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Nej
Hånglat i skogen? Nej
Tyckt att din kusin är het? Killarna nej, men ofc att mina tjejkusiner är heta :P
Sovit naken? När man va liten gjorde jag nog det
Kört över hastighetengränsen? ja.
Målat om ditt rum? Nej inte det som jag har nu iaf
Dansat framför en spegel? ja haha
Fått hicka? Ja
Dumpat någon? nej/aa
Stulit pengar från en kompis? aldrig
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? nej
Varit i slagsmål? nepp
Smugit ur ditt hus? nej
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja
Hånglat med en främling? haha :P
Älskar eller saknar någon nu?: Merima och Ellen.

 

Puss&Kram!

//Gäbbsiie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0