Kulturnatten :)

Ska snart dra på kultur natten med Merimagumman <3
Så aah.
Nån mer som ska dit ?
Aja imorn iaf så ska jag jobba i stallet.
Så blir att gå upp tidigt imorn. yeeey.
Ska vara där åtta tror jag till fem fyra :/
nånting sånt.
Men annars så händer det inget i helgen typ.
Så om ngn vill hitta på ngt smsa/ Ring.
Och idag så fick jag tag på Bodil.
Har nämligen letat efter en medryttarhäst.
Men det var någon annan som redan hade fått den platsen så jag bara :(((((((((
Men ska hitta en annan häst.
Vill ha en som jag kan tävla på.
Så säg till om ni hittar någon eller vet någon som letar som inte tar så mkt betalt och bra bussförbindelser
och i Karlstad ofc :)
Va även i stallet idag o red.
Fick sessan och vi hade hoppning och det gick jätte bra :)
Vi hoppa rättuppstående och trippelbarr :)
Roligt :)
Men vi hörs kanske senaare eller imorn.
Ska även komma ihåg o ladda upp videon på dom söta grisarna :)
Puss&Kram
// Gäbbsiie <3

Kommentarer
Postat av: amanda

Snygg blogg!

Skulle uppskatta om DU oxå kommenterade min blogg.

www.sweetfield.blogg.se

Tack!

2011-09-17 @ 20:09:09
URL: http://sweetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0