Väskaa! PLUUUUSSS ?????!!

Hej!
ídag efter skolan drog jag på stan med Felicia och Karin.
Sen drog jag o Sanna till orr.
Hem till hilden.
Sen drog jag till stan mötte merima och hade ebba med mig tíll stan :P
Så då drog vi med bussen till bussgaraget o hämta merimas skol dator:P
hon glömdeden ien busskur o så hade en busschaufför gått ut o hämtat den:p
tur hade hon
Men iaf så köpte jag en ny väska igår.

Så här ser den ut.
köpte den för 400 på accent.
Sen idag när jag kommer hem från skolan vad e då väskan fullpropad med

Joo en jävla massa läxor.
Matte prov nästa vecka.
Nb frågor som ska vara klara på måndag.
o läsning till sidan 137
Man bara NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!

Så nu vet ni vad min helg kommer tillbringas åt.
+ ebba o emma :)
Puss&Kram!
//Gäbbsiie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0