Vet!

Okej!
Jag vet att jag bloggar mest om dom tävlingar jag är med i just nu.
Men orkar seriöst inte göra något annat.
Jag har haft hela veckan proppad med plugg typ.
Och även försöker jag hinna med att  va med kompisar.
Just so u know X)
Men ska försöka blogga med efter imorn:)
Se hur det blir nästa vecka.
tror det blir ganska mycket då också.
Men ska försöka hinna med bloggen.
Men idag har jag vart med Emma o Sanna en sväng.
Träffa hilden en stund
Sen drog jag hem.
Nu ska jag snart duscha och sen ska jag läsa boken.
och sen tänka matte :p
Glömde matteboken i skolan så ska försöka plugga utan
Har prov i matte imorn.

Tänkte berätta vilken skola o linje jag går :)
Jag går på lillerud gymnasie skola
I klass NB1B
Jag läser Na = Naturvetenskap med inrikning Häst.
Så vi läser matte 1 just nu o till våren ska vi läsa matte 2.
Så kommer gå skit snabbt. Ska försöka hinna med i matten.
Går ganska bra just nu.

Imorn ska jag till stallet. har inte vart där på två veckor.
Känns inte bra.
Men imorn ska jag verkligen gå.

Sen på lördag blir det tjejkväll hemma hos Sanna.
Ska bli myys!
Men
Puss&Kram
//Gäbbsiie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0