hemma från skolan

Förlåt för att jag inte blogga nåt igår :(
Men först lekte jag med Emma så då glömde jag bort det.

Och sen när jag kom hem blev jag helkonstig..
Blev jätte grini på skolan och tonårs-deppig, det var/är inte kul!
Så fick stanna hemma från skolan för det har fortfarande inte gått över, blev helt över känslig! Fast ni som känner mig bäst kan nog lista ut varför och fattar att det inte är så konstigt :S
Min kropp löper amok på mig..
Jädra humörsvägningar :@



Och tror inte att det är nån P.M.S eller nått, för det vet jag att det inte är! ;o
Är nästan säker på varför det jag är såhär just nu, + mitt sov-schema är jämt käpprätt stört!

Hoppas ni får en bra dag!

Babaii!
//
NONNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0