en sanna + en nål= inte alltid så bra? ;)

Asså jag och mina impulser att ta random piercingar nånstans bara för att kolla hur det ser ut/ om det gör så ont som folk säger/ för att jag har tråkigt..
jag är lite sjuk inbland :o

IAF
förut satt jag och tänkte:
* ASSÅ endel säger att smileypiercing gör as ont att ta, endel säger att det inte gör ett dugg ont.. WTF!*
Så då ska jag självklart gå och kolla om det gör ont, inte ta piercing, bara kolla om ''smiley grejen'' är känsligt.
MEN självklart slutar det med:



Men nu när jag väl har det, så är det väl lika bra att låta den sitta och se hur det känns, eller?
kan ju alltid ta ur den senar ;)

Babaii!
//
NONNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0